JellyPages.com

Sunday, June 6, 2010

today still ta de class....lecturer pown ta msok ag...hemmm...nasib lawh aku ta homesick..well aku n fuad still loving couple..ktowunx amat bahagia..na taw smlm dy wat surprise kt aku..aku igt ker dy tggalkan aku kt and trus blek uma..jnuh nangis aku dlm bas and than bler aku tgk dy terpacak kt stesen bas butterworth aku ase epi sgt... aku terlalu bahagia n dy...aku terlalu sygkan dy sgt22...dy byk berkorban dmi aku.. berkorban duet,masa,and perasaan dy cendiri...hehehe...luv him so much...ade byk special tntg dy y aku ske..dy btol2 caring terhadap dri aku and dy ta pernah tggalkan aku wlau mcm ane pown...na taw...knagan paling indah antra aku and dy is mse fez time aku and dy jmpe..aku ta ley lpe mse fez time aku and dy bertntang mate..so swit u know..and then mse dy lap pluh aku...waaaaa!!!!!!!!! ta pernah ade lelaki y lap pluh aku...hehehehe...swit sgt66666666666....luv him so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ahmad fuad asyraf saya amat menyayangi awk...

No comments:

Post a Comment