JellyPages.com

Sunday, January 23, 2011

sakai!! sakai!!! sakai!!!

hari ni hari apa???? ahad!!!!! so jadual kelas aku sangat la pack ataupun dalam bahasa tradisionalnya sangat la padat,ketat,sendat, dan sesama taraf dengannye....da mcm sardin dalam tin!! aiyttt apa aku ngarut ni??? emm..mana tak padat! pukul 8 pg.da ada kelas..nasib ary ni miss afni bg tgk movie...ok skit....hehe..pas tu kul 12 lak ada kelas n miss marina...main game la kejenya sbb miss tgk kami semua cm pokok kelapa nak tumbang je....ngantuk la ngok! pas tu kan...............kelas y paling mendebarkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






































































kelas psiko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! y sudah sedia psiko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ary ni kelas psiko ada sesi pemulangan ketas soklan!!! alamak!!!! mak!!! mak!!! mak!!!!!!











aku dapat ckit je!!!! nyampah!!! nyampah!!!
















tapi bak kata cik laa...aku kena la bersyukur..so aku redho je la...ngeh2!!! abes kelas psiko kelas library lak...tutor cm bese je....hihi...ta pe la...bukan rezeki aku la na dapat markah tinggi..sabar ye ina!!! next time hang buat y terbaik taw ! taw! taw!!!!!

No comments:

Post a Comment