JellyPages.com

Thursday, March 24, 2011

gajah bawah tempurung!

assalamualaikum..hai u olssss..pembaca setia blog tokey durian..haha...hmm...nmpaknye sem 2 da abes da..so sekarang bermulala cuti sem...adoyy..terlalu bosan la...hampa nak taw pasai pa.. sbbnya aku ta de tenet kat uma..mana tak nya aku ta bagi berok tu makan..mana nak ada line..haha...berok tu berokband la..awat la lembap ngat aihh..hampa ni...llala...well....nasib la aku hang out mcd sengsorang dapat gak la mencilok line mcd ni...da la moto aku tak ley na bawak akibat daripada roadtax ta mmpu na bayar...3o1 ringgit kalau na amek roadtax aku tu..adoyy..mana nak cilok duet wey...so..lantaran dengan itu aku pown mahu berkerja..almaklumla...ta mau menyusahkan mak n ayah aku..so tadi perkembangan terbaru aku p mintak keje kat econsave...haha..ok la tu..gaji pokok pown da 600...sempat la aku na bagi makan berok aku tu..pas tu bayar roadtax...haha...gaji pown ade pkoko kan.. hoho...hmm..tujuan utama nak datang mcd ni sbb aku nak tgk muet aku..aku wat kat dato` kamarudin la wei...jauh uh...adoyyy..tapi ta pe...ok je kat mana2 pown..hmm..sambil2 tu sempat gak jenguk fb kesayangan aku tu...besa la..nak taw gak perkembangan semasa..ta dak la mcm gajah bawah tempurung..bak kata ariesya..hoho..mcm mana ek gajah bawah tempurung? hmm?? gajah tu kan besar,soooo...tempurung ;kecik...cm ne tu??? ahh..hiperbola lak minah ariesya tu..jenguk2 fb..semestinya isu terpanas antara budak2 law adalah pasal politik sekarang..hmm..aku pun tak taw la...serah sahaja pada pihak berkuasa..kita siapa untuk menilai semua itu..kita tak tawpown bukti2 yang sahih...tapi yang penting Allah Maha Mengetahui...so...pikir2 kan la..hek ele...aku ni ley jadi pembaca berita...lalalala...banyak sungguh aku na tulis sebenarnye ni..tapi aku tulis gak la...hmm..ha!! tak lupa juga,aku juga telah mempelajari seni membawa kereta..adoyy..payah la..benci aku bawak kereta tu...sape tah cipta kereta ade clutch2 ni??? aku nak bakor ghumah die!! taw tak pasal clutch2 tu la kete aku dok nak mampuih ja bila aku nak jalan...apa la...da la tu...gear pown cm tulang ikan...da la aku ta hafal gear2 tu..mana la aku taw gear 234556780009 ada kat mana...caiiiyttt!! hem...mak aku besa la...dok bersemangat waja nak perbesar umah...ayah aku da balik kampung..abang aku dengan family dia..so tinggal aku n mak aku je la kat uma aku tu...bosan nak mati kot dok kat uma tu...hishh.apa la...k la...aku malas na lepak mcd ni lama2..aku ase cm na balik je la..dada...assalamualaikum...muaah!!!

No comments:

Post a Comment