JellyPages.com

Friday, September 10, 2010

hari raya

salam..hari ini merupakan hari kemenangan umat islam..hari raya aidilfitri..seperti kebiasaan pagi2 lagi telah kusarungkan pakaian rayaku..amat bermakna kerana bju ku tahun ini di hadiahkan oleh insan yang aku sayang iaitu ahmad fuad asyrafraya seperti biasa tidak la semeriah mana kerana mungkin aku da besar agknya..haha..namun terdapat sedikit kesedihan apabila aku melihat ibu dan ayah aku yang masih tak dapat bersatu..memang mereka tidak bercerai tapi aku boleh nampak api dendam antara mak dan ayh..pantang berjumpa pasti ada benda yang ta kena..aku hanya berdiam sahaja..hari ini bila aku on9 je aku nampak post zamir kat fb..tentang peristiwa rayanya..zamir pernh ceritakan pada aku..sedih kisahnya..macam kisah hidup aku..aku dan zamir berkongsi penderitaan yang sama..aku paham apa yang zamir rasa..kerana aku turut berasa begitu tatkala ayah tersayang berlaku curang kepada ibu tercinta..aku sedih..tapi kebiasaanya aku tak tunjukkan perasaan itu kepada sesiapa..aku hanya mendiamkan diri sahaja..bukan apa,aku tak mahu melihat ibuku bersedih jika dia tahu apa yang aku rasa...aku sembunyikan sahaja perasaan ku ini..bagi aku biarlah aku sorang saja yang tahu..k la need to go..salam..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..

No comments:

Post a Comment