JellyPages.com

Saturday, September 4, 2010

jalan2....n aktiviti ku...

pagi2 lagi bonda tersayang da ketuk pintu...apa la agaknye bonda aku nak pagi2 ney..rupa2nya na ajak berjalan kat pasar..haha..dengan malasnye aku mengatur langkah ke bilik air..fuad asyraf sudah mula merengek kerana tak dapat bersembang lama dengan aku..tapi dia harus akur dengan kehendak aku yang terpaksa tergesa2 umtuk mandi dan temani bonda tersayang untuk kepasar...pagi yang mendung..cuaca di taiping ni mmg sentiasa mendung..maklum la..bandar yang paling banyak terima hujan..huhuh...banyak barang yang dijual dipasar..seperti biasa aku memang suka tengok brang antik...sangat antik barang yang dijual di pasar sehari kamunting..sempat gak aku beli kasut crocs tiruan haha...balik sahaja dari pasar aku terus melabuhkan badan di atas katil..pehhhhhh..letih kot..adoyy..lantas aku picit2 punat telefonku..sweet ily asyraf..ha!!!! dengar pown suara bie aku ney..rindu rasanya..mana tak rindu kalau kat hostel ada saja suara2 yang menyampok bila aku tengah bergayut n fuad..hemmm...aku bercakap lebey kurang 30 mnit..lalu aku terlelap..haha..aku terjaga,sempat jua aku snap gambar untuk hantar kat bie aku ney..emmm..aktivitiku hari ini memasang pelita raya...aku dah pasang...nanty malam aku na nyalakan..haha...selesai penat melakukan aktiviti memasang pelita raya...aku terpanggil untuk menulis blog ney..hahha...k la...papai...

No comments:

Post a Comment