JellyPages.com

Wednesday, March 20, 2013

tak tau nak pk tajuk apa

assalamualaikum uolsssss... dh nak dekat setahun dah aku tinggalkan karier aku sebagai blogger sakai.. besala.. bz dok study (ini semua poyo) . actually banyak sangat cerita nak tulis kat sini... ceritu itu,ini, macam2 laaaaa... setahun bak hang aku tak tulis blog.. haruslah banyak cerita yang aku nak tulis.. utk pengetahuan semua.. aku sehat2 ja dalam setahun ni.. demam pun jarang.. sakit gg tak lagi... sakit perut selalu gak... (kesah habis pulak hampa kan).. weehh!! aku dah sem 3 kat shah alam niii!! yeyeyeyeyey!! maknanya lagi 3 sem la nak habis belajar.. wuu.. tak sabaq bak hang... tapi utk sem 5 ngan 6 aku kan pindah fakulti kat seremban... woooo!! tak sabarrr!! tak sabarrrr!!! sbb kat shah alam ni semak! ramai sangat orang... eeee!! tak dak ketenangan (giteeewwww) bukan apa.. kat shah alam ni.. hang pusing kanan.. hang pusing kiri.. semua orang.. mmg la semua orang.. tak kan haiwan kotttt... hihi... tapi serius aku rindu merbok.. dulu masa kat merbok tergedik2 nak  p shah alam... besala masa tu masih muda.. belasan tahun (wahhh giteeww uolss) skrg dah tua, nak dok tempat yang tak ramai orang ja... tua sangat ke aku ni weh??? huhu... rasa cm sat ja dah masok sem 3 kan... duduk kat shah alam ni cabaran sangat tinggi.. tambah2 dengan level degree sekarang.. adoi.. esaiment?? jangan ckp la.. mmg dok bertimbun.. tensennn aku! tapi.. lek2... semua benda leh settle.. alahh.. esaiment je ponggg... hihih..jika kau yakin kan kau boleh.. kau boleh melakukan... ok aku lupa lagu tu.. arghhhh!! lapaaqqqq :( kelaih koi 12 st g... smpai kol 10 malam bak hanggggggg...sob2... sob.. :'( ,, tak pa la.. aku end post dulu... sbb aku tak mandi lagi ni.. daaaaaa uolssss...

No comments:

Post a Comment