JellyPages.com

Saturday, March 23, 2013

kerash...!

assalamualaikum.. haii hampa semua.. kita berjumpa kembali.... actually aku tak dak apa nak tulis.. and tak expect pun akan tulis blog ni malam ni.. yela memandangkan kelas aku yang sangat pack.. tambah2 pada hari jumaat yang paling aku suka.. kelas aku smpai pukul 10 malam!! aku ulang lagi sekali dengan menggunakan capslock yang terdapat disebelah kiri ini 10 MALAM PADA HARI JUMAAT!! ok.. hampa semua pasti paham benar perasaan aku kan? sbb selalunya pada hari jumaat hari yang sangat tak pack kelasnya... tapi aku sangat pack.. bermula pada pukul 9.30 pg.. sampai 10 malam aku di sana.. pehhhh!! penattt!! kalau tak kurus lagi sem ni .. aku pun tak  tau la weh.. ok.. lega boleh luah perasaan kat hampa semua.. berbalik dengan tajuk yang akan aku tulis pada malam ini adalah berbunyi... crush! or CRUSH! hahaha.. crush tu .. err.. tak tgk kamus la pulak apa maksudnya... tp bg kami-kami ni.. kami tau la crush tu apa.. ok.. aku translate la kepada hampa apa tu crush mengikut definisi kawan2 aku. crush ni mcm org yang hampa suka dalam senyap la.. tp orang tu tak tau pun hampa suka kat dia.... kesian :( hihihi.. apsal aku gelak ni?? ok abaikan saja... besala kalau dalam dunia kampus ni .. sapa y tak dak crush mmg dia tak normal.. i mean mesti la dalam banyak2 tu hampa ada gak suka kat sapa2 kan? walaupun hakikatnya hampa dah ada bf.. tp mesti la hampa ada gak sesi2 mencuci mata kan? jgn tipu la weh kalau tak dak.. kebanyakan yang terjadi ni banyak pada kaum perempuan la.. dh mcm penyakit kan... aku tak tau la terjadi pada kaum lelaki ke tak kan.. sbb aku banyak berkawan dengan budak perempuan.. mungkin aku boleh masukkan teori aku .. perempuan mungkin lebih banyak crush sbb kebanyakan perempuan kan suka bca novel cinta (yeekkk) suka tgk running man(dh apa hal running man masuk kan) suka tgk cita korea(aku tak suka  langsung) thats y la depa ni kadang2 terikut dengan benda2 cm tu.. k la aku puntak tahu apa teori bodo aku ni.. apa pun.. sbnarnya ada crush ni best jugak.. bukan apa.. kalau ada crush tambah2 satu fakulti plak tu.. haii.. boleh la cuci mata.. selalu p kelas.,. secara tak langsung  kita akan rajin g kelas.. so peratusan ketidakhadirin ke kuliah akan berkurangan dan peratusan y akan kena ban dr peperiksaan pun akan berkurangan.. betol tak? -.- ok.. ! merepek kot.. err tah laaa.. crush... crushh.. crushh.. aku?? aku ada la gak crush.. tp setakat minat2 bodo2 je.. cinta aku tetap pada si A bukan nama sebenar.. hehe.. anyway.. aku tak pernah percaya pada cinta crush2 ni.. sbb dulu aku dengan si A pun bukannye crush pun.. kadang2 aku tgk... ada je y berjaya menjalinkan hubungan dengan crush dorang ni.. maybe level confident y tinggi.. cm aku? mmg level confident aku sangat rendah... sapa la nak tong drum cm aku ni kan.. sob2.. anyway.. tak kesah pun.. dh ada si A ... tak pa.. ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... >.< suke2!! teheeeeeeeeeeeeeeeeeee......k la.. aku dh ngantok... esk ada aktiviti lagi -.- tidor dulu.. selamat mimpi crush hampa... kalau betoi2 suka... p try approach! ok! sebelum si dia kena kebas.. k .. masa utk on the phone with mr A.. muahh! salam!

No comments:

Post a Comment