JellyPages.com

Monday, August 9, 2010

alhamdulillah

petang ini aku tersentap seketika melihat seorang rakan seperjuangan aku menjinjing beg untuk pulang..pada mulanya aku ingatkan dia pulang bercuti lebih awal..rupa2nya ayahnda tersayang telah kembali ke Rahmatullah..Innalillah..aku mengucap dalam hati..aku terkedu seketika..lalu wajah ayah dan ibuku bermain dalam benak fikiran aku..
langkahku makin laju untuk sampai ke bilik..lantas segera ku capai handphone ku..ku cari nama papa..hati ku lega apabila kedengaran suara ayah di hujung talian..suara itu amat sayu sekali..aku cuba menceriakan keadaan..alhamdulillah..aku bersyukur kerana Allah masih mengizinkan aku untuk bercakap dengan ayah ku lagi...esok aku akan balik nerjumpa ayah,ibu dan keluargaku..ta sabar rasanya..

No comments:

Post a Comment