JellyPages.com

Tuesday, August 3, 2010

happy day 4 me and mc laa

salam...langkah ku amat long lai untuk ke kelas pagi ini..kalau nak diikutkan hati aku ini mahu saja aku terus menarik selimutku rapat2..malas untuk ke kelas..badan ku terasa perit..mungkin kerana aku terlalu letih dengan jadual kelas yang padat semalam..mana tidaknya..aku terpaksa menghadiri kelas replacement bel 130..kelopak mataku terasa amat perit untuk di buka..aku gagah kan juga...bagi aku ada masanya untuk manjakan diriku tapi bukannya hari sebegini untuk aku manjakan diri aku..aku harus lawan perasaan malas ku ini..kesejukan air pagi ini amatla menyiksa tulangku..arrrr!!!!!!!!! keluhku dalam hati..aku sangat terkejut apabila tibe di kelas..kelas kelihatan amat lengang..aku tahu mesti ramai seperti ku jua..malas untuk ke kelas kerana sayang untuk meninggalkan bantal busuk kesayangan dan ingin terus di buai mimpi indah..namun aku terus gagahkan diri aku untuk ke kelas pada hari ini..dari jauh kelihatan senyuman mc laa..kelihatan rakan sekeliling aku begitu leka menelaah buku..emmm..hari ini kelas berjalan seperti biasa..mood aku yang hilang tah kemana tadi muncul tiba2..alhamdulillah..aku dapat 9.5 dalam test law aku..mengucap syukur pada Allah..Mc laa pula mndapat mrkah pnuh..aku tumpang gembira..lantas aku telefon ibuku..ternyata ibuku amat gembira dengan kputusan ku ini..alhamdullilah..

No comments:

Post a Comment