JellyPages.com

Monday, August 30, 2010

~~~~~~~~

salam..today was a very confius day..mane ta confius ada la someone ney..mrajuk n aku..emm ntah la na wat cne doe..aku bkan sengaja..tak sabar rasanya aku na tgu esk..esk aku n fuad akan klua same untuk shpink raya..yesss..ta sabar rasanya..walaupun esk aku ada jamuan berbuka n classmate aku..huhuh..aku terlalu rindukan ahmad fuad asyraf...aku masih serabut ngan satu perkara ini..aku dah kecikkan aty seseorang la..na wat cne ek spaya dy ta kcik aty n aku ek..emm pening kpala aku dibuatnya..tapi na wat cne aku pown ta taw cne na pjuk dy..ary ney presentation 4 csc..kne wat courseware..bahasa arab lak tu..sepatah cabut pown aku ta taw na sebut..tergagap gak ar aku na sebut..lawak gila..aku tak pernah present cm bodo cm ney..tapi salah aku gak kan aku ta wat kje..fasya n aiman jer wat..tapi da dowang ta bahagi keje..cne aku na wat..taw2 jer da siap..emm ntah la..hari ini adlin dapat markah mtc 016..ternyata lin begitu sedey n resultnya..aku pun sedey gak n result aku..tpi na wat cne aku mmg deserve untuk dapat markah cm uh..cz aku mmg ta study an..emm..lagi 3 ary lagi aku na balik..semalam aku bergado n fuad pasal balik r4aya la..aku nyesal sangat tengking dy..aku tak sengaja..aku taw dy terlalu mnyayangi aku sampaikan dy hanya berdiam saja tatkala aku tenking dy..mulai saat ini aku berjajni aku tak kan lukakan aty dy..aku rasa aku da banyak melukai aty ahmad fuad asyraf..aku tak sanggup lagi melukai hati ahmad fuad asyraf..aku terlau menyayangi ahmad fuad asyraf..lelaki yang terbaik yang pernah aku temui dan aku cintai..kalau boleh aku jerit..akan ku jerit sekuat aty memanggil namamu,melaungkan namamu..menyatakan betapa aku sangat mencintaimu..tak sanggup rasanya aku berjauhan denganmu...

No comments:

Post a Comment