JellyPages.com

Monday, April 18, 2011

diari ohh diari...

assalamualaikum..yuhu.....vespa cabuk here...ha..hari ni nak bukak topik pasal diari...aku taw..ada sesetengah org,depa jadikan diari tu sebagai tempat meluahkan perasaan..sama la ngan aku...dulu aku pown cm tu...aku mula pandai tulis diari ni sejak aku darjah 6 ag..so mmg byk la diari aku...semenjak ada blog ni aku jarang la tulis diari..ada tu ada..tapi sekarang tak dak masa sangat..then ada gak orang y wat blog ni sebagai diari...cuma aku mls na wt diari sangat cz aku tak private..kat sni aku nak bagitaw skit kepentingan diari ni...kalau dulu aku tulis diari sbb aku mmg suka curahkan perasaan aku..ye la aku ni jenis tak suka cerita masalah kat orang even aku ada besfren aku sendiri tapi aku selesa cakap kat diari je...macam2 la aku tulis dalam diari tu..termasok la kisah cinta aku..haha...cinta monyet la katakan...ada y aku tulis senarai boyfren aku..bese la..dulu aku ni gila couple ckit..sekarang tak dah.,..dah insaf haha...rasa tenang bila tulis diari..seronok dapat luahkan something y ta dapat di luahkan dengan kata2...nikmatnya ta sama dengan nikmat tulis blog sbb bila hampa tulis blog,hampa kena jaga sensitiviti..but kalau hampa tulis dalam diari peduli apa sensitiviti..tulis je...cz tak di publishkan..rite? bagi aku bila tulis diari ni rasa mcm kita boleh selami balik saat2 indah y tercatat dalam diari tu..tah mana datang tah perasaan tu...tetiba je ada.,..huhu....bila dah tulis diari ni hampa nak maki sapa2 pown boleh..tak dak sapa dok larang...tapi nahas la..kalau ada org selongkar diari tu...selalunya diari aku ni,aku suka sorok bwh bantal..cz ta na mak aku bc..sbb mak aku bkannya kemas tempat tdo aku pown...haha...dulu masa aku tyme skool dulu...ary2 aku tulis diari...dan byk gak la makhluk y kena kutuk dengan aku..but selalunya aku tulis tentang cinta aku...aku teringat lagi masa aku form 4 aku ada la in love dengan someone ni..selama sebulan lebih aku couple,ary2 aku tulis apa y dia wat untuk aku...bpe minggu y lepas aku ada la selongkar diari tu...aku baca balik kenangan kami...sweet!! rindu plak...haha...gatai! actually tulis diari ni adalah terapi untuk minda kita..untuk kita lepaskan tekanan....mcm aku aku lebih selesa tulis diari...rather than blog la.. jap2,,aku na upload pic diari aku...ni diari masa form 4...




aku wat sendiri kott diari ni....

No comments:

Post a Comment