JellyPages.com

Sunday, April 24, 2011

pandai cakap..buat tgk???

assalamualaikum...ni maybe entry pertama yang aku tulis melibatkan soal politik...pehh berasap mata aku tgk org ni dok kutuk2 usaha kerajaan.aku ni mmg minat politik tapi aku tak da la na kutuk2 puak lain...sbb wat apa kita nak kutuk? semua orang ada kelemahan..ni tak...kerajaan buat apa skit mula nak kutuk..kalau tak kerana kerajaan kita ta kan dapat apa yang kita dapat sekarang..so bersyukur la wei..mmg la hampa tak berkenan dengan pemerintahan,aku pun ada gak yang tak berkenan..tapi tak kecoh pun...susah la kalau orang yang suka kritik ni..hampa ingat senang ka nak pimpin negara yang ada bermacam kerenah rakyat..aku mengaku,aku tak byk pengetahuan tentang politik..tapi aku rasa tak wajar kita terlalu over dalam mengutuk usaha kerajaan...hampa bukan la tukang tilik dalam menilik impak hasil usaha kerajaan...so aku mls nak ckp byk,aku just nak ckp kalau hampa ni pandai ckp,pi wat sendiri....susah tak susah nak pimpin?? tlgla weyy....then aku amik taw gak tentang politik ni...y pastinya semua pihak pasti ada kelemahan masing2...perbaiki kelemahan masing2 dalam menghadapi cabaran,bukan menunding jari untuk menunjukkan salah orang lain..aku tak berpihak pada mana2 pihak..sekian....

No comments:

Post a Comment