JellyPages.com

Monday, April 25, 2011

katok ohh katok!!

di suatu malam yang hening...kicauan katak kedengaran bersahutan2 dengan salakan cicak...ada yang bergembira...ada yang bersedih....sedang daku sedang menekan2 papankekunci komputer ribaku...kelepap!!!! bunyi sesuatu..lalu saraf2 ku yang lain mula menghantar maklumat kepada otak dan otakku ku pula mula memberi komand! dari kiri!!! mata sila tengok!!! dan mataku tertancap dengan susuk tubuh yang sekeping,berwarna coklat dan bekaki panjang!!! arrgghh!!!! dengan sepantas gerak khas nye!!aku lari menuju ke pintu..bapak la wey!! katak tu...lompat cm na masok sukan olimpik! da la tu...melekat kat dinding..pehh...berdiri tegak bulu roma aku bak setegak askar sedang nyanyi lagu negaraku...klimaksnye!! dia masok bilik aku!! waaaa!!! aku da ta senang duduk da....maacam mana ni! bilik aku ni da la heaven...adoyy...lalu dengan lagak heronya..mak aku pegi tgk...setelah menunggu selama 30 minit..katak tu pown kuar dari bilik aku..thenn...g ruang tamu...betapa macho nye mak aku...dengan penyapu sawangnya!! dia menghalau katok bodo itu!! aku terus tergedik2 takutkan katak..selepas 10 minit baru la mak aku berjaya menghalau katak itu...fuhhhhhhhhhhhhhh~~ lega rasanya...nasib mak aku ada..mummy!! my hero!!! jap2,,aku upload gambar katak y masok bilik aku..aku ta mampu na upload! aku ta ley tgk.....

1 comment:

  1. hahahaha aku pon takut katak kalau ada katak dalam toilet aku takkan masuk hihihihi

    ReplyDelete