JellyPages.com

Tuesday, October 12, 2010

muet! n wedding..haha..




adooyy..rungsing kepala hotak aku bila mengenangkan muet esk..ape la aku na goreng mase speaking tu..haii..kalau bm ley gak aku goreng..ney english!! kalau setakat dapat band 2 ta pe la..ni ne kene dapat band 4....pehhhhh...aku tak taw la..kalau reen n aiman senang la depa cz depa dapat skola felda..skola felda da la lua bandar..cam skola yang aku dpat ney skola bandar lak uh..adooyy..apakan daya aku..dapat skola dak pandai..hemm..SEDIA ATAU TIDAK BOLOS SAJA DINDING ITU!!!! hahah..da cm game bolos lak kan..aku rasa aku ney nga blur..ta tw la esk cne..da la awal2..ape jadahnye g wat kul 7.30 pg,asal ta wat kul 8 pg je..mengong tol la...hmm..berbalik pada muet yang amat mengerikan tu..aku da kecut perut da ney bile taw ade dak shah alam amek muet kat ctu..bukan ta tw kalau da namanya pun dak shah alam!!! pandai la weii...haha...salah seorang kawan aku tu huwaina husna..da lama ta jumpa dia..tapi untung gak arrr dy amek tengahhari ckit..aku n nabil amek pagi..haha..da la huwaina tu dak shah alam..takut aku..mesti speaking cekang nye..hmm...tapi think + !!!! sumenye boleh aku harungi!! hohoho...hmm..ape yang na aku ceritakan pada hari ini ekk? emm...tentang wedding angkasawan?? hahaha..best la gak..tapi y ta best uh..kek dy cm na terbalik je aku tgk..haha..emm..mmg la best kawen cm uh..bayangkan kalau aku n fuad cm uh..pehhhhh!!!! pecah rekod haha...tapi ta pe..nnty mmg kenduri kawen aku n fuad na wat besar2 besaran pown..cz aku tgk preparation 4 my bro wedding pown da macam besar2an kan..haha..kalau boleh aku na wat malam berinai..pehh..mmg ikot adat ,melayu la kan..

aku mmg impikan perkahwinan ikot adat melayu...sebab kita ney orang melayu..tak salah na wat ala english ke..ala tamil ke...ala ape ke...tapi pentingkan la adat melayu dulukan..baru la pure melayu!! haha..hmm..semalam aku n qist lepak sambil tgk movie shopaholic..
pehh..mmg sesuai dengan kami yang mmg shopaholic kan..hahaha..then aku pown berangan~~~~~~~kalau la aku da kaya nnty aku na shopinkk je ary2....pehhh..seronok idop bhai!! haha..ta yah pkir ape2 shopink je..tapi aku bukan na shopink gune kad kredit..apa barang bhai! utang je tuh..gune cash ar kan..baru gempak bhai! hoho..n then aku ade lagi impian paling besar la bila aku da keje..nak hantar ibu tersayang g mekah..amin...

No comments:

Post a Comment