JellyPages.com

Wednesday, October 13, 2010

tido oh tido

hoho..selepas saje aku habis muet dengan bangganya aku melabuhkan kelopak mataku dengan senang hati. gila seharian gak aku tdo hari ni kan. buka je mata aku tgk2 jam kul 6 ptg. emm penatnye kepalaku..aku sekarang dalam dilemma sama ada aku na kerja atau tak. adoii..malas la aku na kje. tapi aku ade tangungan. aku kne keje. tak kan aku na bia mama kau je yang tanggung aku. aku da besar walau aku still study tapi aku rasa tu tanggungjawab aku. emm ape la keje aku na wat?? emm kerja apa ya? sambung ekor beruangkah? haha..cam cerita bujang lapok lak kan.haha..hmm ape kerja na wat ney?? hmm kawan aku kerja kat nelson..tapi kerja tu balik lambat. mak aku sure ta bg cz risau aku balik lambat. emm aku pun tak paham ngan mak aku ney. mana na cri keje part time yang balik awal nama pown part time kan..adooyy..da la na kne byar berok band ag..duet moto..emm ta tw la..serabut gak arr..hadoyy!!!!!!!!! blur!

No comments:

Post a Comment