JellyPages.com

Tuesday, October 19, 2010

oh blog kesayangan ku..aku cinta padamu..


setelah lama aku menghilang..kini cik lolipop datang lagi bagi mencuci sawang blog ini..bukan ape aku ney sibuk sangat renovate blog ney..mane na renovate blog my cousin ag..cz that day she ask me to renovate her blog,so i got to help her la..and then i feel like want to renovate my blog to..so im bz visit others blog to see their blog accecories..haha..i want to upgrade more my blog...just wait n see..haha..now my blog is already have shoutbox so,for the visitors u can leave your word k..hmm talking about blog upgrading...jenuh gak la aku berhempas pulas cari yang sesuai ngan jiwa aku..tentang blog aku??apa yang aku ske tentang blog aku??
1.aku ske sangat background blog aku ney..sebab ap? sebab ala2 cm vintage skit...besa la nga gila fesyen vintage kan..aku ske gila la...n nmpak matang ckit n background cm ni..

2.aku ske sangat jam kat sebelah kanan ney..sebab unik..jenuh aku na cari jam yang aku ase paling unik..haha..bagi aku unik la kan..bg korang aku tak twu la..

3. aku ske shoutbox tu..sebab korang ley tinggalkan komen korang..dan yang paling menarik si dia komen..haha..sweett..love u sayang..

4.aku suka yang sketch hand writing yang tajuknye me n u kat sebelah ney..sebab sempoi..haha..aku ta ske sangat blink2 kang nmpak cm dak2..

5.aku suke sign nature aku kat sebelah ney gak..smart doe...

6. aku ske asyreina yang gerak2 kat ats ney..nmpak la cm blog aku ney idop ckit...haha...

7. aku ske teddy bear yang kat sebelah kiri ney..comel sangat..aku ase cm dak2 tapi ade aku kesah??ske aty aku la..blog aku kan..

8. aku ske lagu yang menghiasi blog aku..sebab romantik lagu tu..n then lagu jordin spark one step back..sebab lagu ney cm tak terlalu rancak n sedap la kte dgr..n lagu penaik semangat aku..

9.ape lagi ekk??tentang gambar?aku ske gambar fuad asyraf menghiasi blog aku..n then aku ske letak gambar2 orang yang aku sayang..mesti korang cakap npe ta letak gmbar famly kan? sebab aku ta de gambar mak n ayah aku..mak n ayah aku ta ske tangkap gambar..ta pe nnty aku akan snap curi2..

10.aku ske gambar aku n balqis ala yang title dy mybestfren4ever sebab aku sayang sangat kwan aku tu..tapi dulu menci sangat..haha..

11.post yang paling aku ske ialah post muet oh muet..sebab ade gambar orang asli naek scoot kayu..sumpah lawak..pandai2 la korang cari ekk..post tu.

12. post yang paling banyak aku tulis setakat ney aku rasa post hindustan oh hindustan..haha..

13. and yang pastinya ade orang yang memberi semangat kat aku untuk tulis blog..orang tu adalah fuad asyraf..dia la yang menjadi pembakar semangat aku selama ni..n then pembaca yang setia...

14.post yang paling romantik adalah post y aku letak pic aku n fuad asyraf..mmg sweett..heeee...

yang tu je la kot..aku rasa setakat ney..haha..memandangkan aku memang ta wat ape kan..soo lebey bek aku upgrade blog aku ney..skang aku masih mencari lagi aksesori yang baru...k la..time to sleepnyte world..love u all...especially u..ahmad fuad asyraf..

No comments:

Post a Comment