JellyPages.com

Wednesday, October 13, 2010

semuanya kerana mu muet!

INA!!!!! aku terdengar pekikan ibuku. tgk2 jam da kul 6.40 pg! adooyy lambat la aku na sampai kE ni. da la jalan sesak kan waktu pepagi cenggini. lepas solat dan bersiap bagai nak rak pantasnye kan..hahah..tapi one more thing..aku ta sempat na hantar gambar kat asyraf..hmmm..mesti dye majok n aku kan..na wat cne aku kne rush tadi..mmg laju la kan aku bawak mto tadi..mcm na rak gak ar..haha..tapi alhamdulillah la aku dapat sampai tepat2 kul 7.30 bygkan aku bertolak kul 7.05 dari uma mane ta rempit kan..da la sesak kat sne..hah!!! n then bila sampai sne ape jadahnye la aku kne tolak moto kan! da la aku tetamu..pehhh..bengang je aku..nak je aku cakap..HEY SAYA NI TETAMU SEPATUTNYE BAGI SAYA MASUK TERUS! hah! nyampah aku..pas tu nasib la senang nacri tempat exam muet uh..bila nampak je muka nabil terus lega..baru la aku ley tarik nafas panjang2..kebetuylan lak tester bg aku kali ni miss suzanne..miss suzanne teacher skul aku..ta de la aku takut sangat..n then tester dy lagi sorang pown ok je..team yang aku dapat mmg best! cz dowang suma ta sombong..taufik,rafidah n kak ain..mmg sangat best la..di tambah plak dengan mulut aku yang bising tu kan..haha..soklan muet yang aku dapat kali ni senang la..huhu...tersekat gak aku tadi nasib la tester bg klu..huuh..tenxx to tester aku mr siva! ur the best la! haha..n then bila da selesai sume aku n team aku lepak2 kat balai ilmu KE(senang2 je aku letak nme tmpat tu balai ilmu)aku cll mama aku..mama aku ley plak g jalan2..n then balik lepak taman tasik jap..pas2 tension! k la..nnty aku tulis ag ekk..penat na tdo!!!

No comments:

Post a Comment