JellyPages.com

Monday, November 22, 2010

bingung~

salam..hari ni hari kedua bagi sem ke dua neyh..semalam perasaan aku agak lain bila masuk ke kelas...agak happy...but ary neyh rasa lain lak..entah la..aku still ta dapat menyesuaikan diri kat sini..ntah la..kadang2 aku rasa aku terpinggir diantara yang lain..dan kadang2 aku rasa cm aku ta wujud lak lam kelas tuh..maybe sebab aku tak pandai macam yang lain..tambah2 kalau dalam kelas bel..aku rasa aku sangat bodoh..n rasa cm aku tak diperlukan..dulu time aku sekolah menengah tak macam ni..aku seorang yang periang..tapi bila masok alam kampus aku jadi tenggelam dalam ribuan manusia yangh pandai...so ada gak antara kalangan (tak moa sebut golongan neyh) yang tumpu kepada golongan yang pandai je..entah la..aku rasa aku la orang yang paling bodo dalam kelas tuh..bila aku cerita balik kat kawan aku yang lama,tentang perangai aku kat kampus..depa suma cakap aku tipu..dan tak caya yang aku pendiam...bukan pendiam tapi malu untuk bersuara la..sebab ramai sangat yang pandai..siapa sangka seorang pendebat yang petah berbicara akhirnya tenggelam bila masok alam kampus..aku teringin kehidupan yang dulu..kalau dulu aku seorang yang amat periang di sekolah..amat riang sekali..tapi sekarang ternyata aku semakin berubah..aku tak byk gelak..aku tak bnyak senyum..aku cuba untuk senyum dan gelak seperti dulu tapi semuanya seakan dipaksa..aku kecewa dengan diri aku..kecewa kerana aku nothing di sini..aku bukanla budak yang periang yang sentiasa menyakat rakan2..aku bukan lagi seperti dulu....aku susah untuk gelak seperti dulu...kalau aku gelak pown tak rasa seronok mcm dulu..aku rindukan ama...aku rasa aku sangat sendirian tanpa dia...ama kawan baik aku..dan kami seperti kembar...dan aku mmg ta ley kalau ta de dy..kalau kat kampus ney..mc laa n lin la y rapat n aku...kalau kat bilik areen...so kat dorang la kau na gelak2..hemm..kalau kat kelas tuh..aku tak rasa mcm aku kawan dowang,,aku rasa aku cm alien je....mungkin sbb dowang terlalu pandai..n background family yang kaya...serius! aku bosan dok cni..aku rasa aku nothing! kalau dulu aku rapat dengan cikgu..tapi bila di sini aku rasa sangat jauh dengan lecturer....entahla.......sangat kosong bila kat cni...aku rasa bukan diri aku..aku tak nak idup cm ney!!!setiap kali aku masuk kelas..aku rasa sangat tak selesa.......

No comments:

Post a Comment