JellyPages.com

Wednesday, November 24, 2010

third day in merbok..

salam...semalam ary ketiga kat bumi merbok neyh..sbb ta de mood na tulis semalam aku tulis pagi neyh je la...hehe...ok..semalam aku rasa ok dari hari tuh..ok la..nothing happen to me..just terlepas kelas sir zul..hehe...bukan sengaja tapi mc laa ckp ta de klas..n then aku ngan banglanya ta g la klas tuh..stu kelas ta g..hoho...n then g klas miss marina...4sure mmg best gila klas tuh...sbb miss tu lawak..n then balik...rehat jap..dapat text from zamir..he was not ok..aku rasa sbb diet dy..dy dmam ta larat na bgun..ye la..da 3 ary ta mkn nasi..n then sebelum g klas miss afni aku belikan nasi untuk dy...pas kat bob..klas miss afni hari neyh ta blaja apa2..just role play je...so..aku dapat watak budak kcik..sememangnya sesuai sbb aku anak manja..so...jerit2 tuh mmg rutin harian aku kat uma..rengek2 tuh mmg hari2 sbb aku ska merengek kat mak aku..tambah2 kalau g shopink..n then mak aku ta na beli something yang aku nak..hua2...seriusly..mmg aku kuat merengek...haha..anak bongsu~~~kla..nothing na ckp...ehh..ada satu ag..yb beranang da couple!! tahniah!!

No comments:

Post a Comment