JellyPages.com

Monday, November 15, 2010

sayang kamu anak pak cik deris! @ pateha ngok ngek~

anak pak deris oo anak pak deris!!
hehe...jangan mara nurul pateha...
hari neyh aku kua hang out ngan ama n teha...agenda utamanya adalah sesi meluahkan perasaan oleh teha..
kami kua hang out pukul 12 tghari...so...aktiviti pertama kami ialah karok!
karok jamban!!!(tengah ta de wet la)
so...kami pown melalak la kan..sampai 25 lagu....
n then pergi makan eskrem sementara tunggu phone teha yang masok ayaq cm tuan dia tuh nak di baiki....sempat gak aku cuci mata..haha...gonjeng si ikan patin aku neyh,,
pas tu..bila da amek phone teha..kami pown g mam kfc kat tesco..
pas mam kfc..aku heran tgk ama n teha pandang2..aku pown wat la muka tenuk aku y comel neyh...muaahhahaha...
tiba-tiba pateha memulakan sesi meluahkan perasaanya...dengar je la apa yang dia cakap...
muka aku sumpah cm tak dak perasaan masa dia bg khutbah kat aku..
haha..aku da ckp aku mmg wat muka sotong~~ haha...
so aku pown wat2 lipat tisu masa dia nga bagi ceramah kat aku tuh...
tapi dalam hati mmg rasa na ngis...haha..tapi tetap ku cover...ta moa kalah punya pasal..haha...
dan kini tibalah masa aku memulakan bicara~~ aku ckp la..aku da lupa suma tuh..tuh zaman takmatang...n bla2..n bla..bob brek..bob brek..aku cakap~~ haha...
n then g sambung shopink kat tesco...neyh la teha n ama..bestfren4ever!
sempat singgah 1st lady..pehh cantik la jubah..masa ney aku rasa aku sangat miskin...
sbb ta da wet laa!!!!! tension!!! haha..
n then kul 5.30 aku balik..ama n teha na pi tepeng..na pi beli beg depa kata..
aku malas na ikoyt..sbb aku ta da wet la...aku asa aku miskin wooo...
haha..ta pa..nnty aku da jadi lawyer..aku na shopink ary2!
haha...da la balik lam ujan..sedeyh aku...depa nek cab! ta aci!! aku nek moto...
pas tu..aku text teha!! aku ckp kita lupakan suma..bukak buku baru..
n then betapa terkejut badaknya aku...bila teha bls neyh!!
"will u friend with me??"(tol ke tak teha mesej hang cm neyh?lebey kurang cm ny la)
aku pown dgn banglanya! blas..i will!!!!!!!!!
bahagianya bila aku dan dia da berbaik..thanx sayang..nnty aku uploag pic hang noh! haha...
sayang kamu anak pak deris!! ney entry khas buat hang!!!

No comments:

Post a Comment