JellyPages.com

Sunday, November 21, 2010

second sem! first day!



salam...wah2...berhabuk,berselut,berhapak gila blog aku ney kan..heheh...da lama aku ta tulis ...bz la sejak bpe ary neyh...mana ta bz aku sibuk packing barang lagi..n then sibuk teman mak aku shopink barang pengantin..so agak bz la..ok..so..my blog..jgn majok ye syng...sbb aku sibuk sangat...hem...so..hari ini bermula la sem kedua dalam idup aku sejak bergelar future lawyer neyh...emm...semalam penat sangat..mana ta penat da la tunggu abg wan na dekat 3 jam untuk hantar aku..n then aku kena g cs pulak sampai je kat kampus..sbb aku lupa bawak gambar..kan na daftar kolej..biasala..orang popular..ramai lak na simpan gambar i yang ala datin ney kan..n tehn sampai semalam pown na dekat kul 9.30..tot tet..tot tet...kul 10 baru kemas barang aku yang macam kapal titanic pecah tuh...so..kemas2...sampai kul 12...da la kain slimut dalam stor..so semalam tidurla aku tanpa kain selimut..huhuhu..sedey la...sejuk taw...n then pagi ney angkat barang punya la bagai na rak!!! da la brang aku byk..ngek!! kalau ary2 cm ney ketul2 bdn aku cm sazali samad...hehe.,..kalah koyt dy! n then kol 11 mandy..so..ary neyh aku tukar the way im wearing my hijab!! hehe..na bg vouge! ehhe...datin g tuh! haha..kelas bel ta de lecturer..n then petang neyh 4sure ada la...miss salmah n mdm mazrah...best! tambah2 klas madame mazrah...dia siap tnya ambition..dengan bangganya aku jawab la...lawyer n minister like dato` seri shahrizat abd jalil! pehh...mmg idola aku tuh..mmg sejak dari kecik...sampai aku BESAR aku nak sangat jadi menteri..paling cikai jadi yb pun jadila.hehe...ikot jejak ayah aku...ayah aku pun pemimpin..hehe..like father like his cute daughter! cute????? oooohhh!!! hehe.....perasan sebentar bersama gonjeng! haha..so hari ni mmg riuh la klas...masing2 jumpa..macam na pecah klas tuh kan...haha..n then klas aku ada newcomer...yus!! pempuan k! hehe..k la..na g mandy la..busuk!!! k papai!!

No comments:

Post a Comment