JellyPages.com

Friday, November 12, 2010

hari ini..

sejuknye hari ni..so aku terlepas solat subuh berikutan aku terlalu nyenyak tidur..bangun je da pukul 9.30 pagi..bangun2 da dengar suara yang tersayang..Ahmad Fuad Asyraf..memang menjadi rutin harian aku pagi2 lagi dia akn kejutkan aku..so..selagi aku tak bangun..selagi tuh dia akan terus bangunkan aku..ohh bie..terima kasih..sayang..bila dengar suaranya amat la menceriakan pagi aku..so seperti biasa lepas aku hantar gambar muka bangun pagi aku kat hubby aku yang tercinta..aku turun dari katil..keluar dari bilik..melihat ayah dan makku bersarapan bersama2...gembira rasanya..lepas je cuci muka aku mengatur langkah ke meja makan bersarapan bersama2 ayah dan mak..peehh!! bengangnye au bila dapat taw abg aku da sambar megi asam laksa!!! bising la aku!! dengan muka yang macam mintak maki aku terus masok bilik tkar baju,kua beli megi!! hoho...sedapnya!!sampaikan lupa na simpan kat mak aku ckit..hehe...sorry mummy...nanti owang buat lain kat mak na...hik3..n then sempat lagi on9,tgk2 sapa y ada add aku kat fb..hoho..2 owang..aku app je...n then au offline sbb mak dah kecoh suruh aku ngemas uma sbb malam neyh geng2 pekida na mai uma aku..na wat meeting kenduri..so..mula la aku ngemas..cuci perabot semua..pas cuci2 semua aku on9 balik..so komen2 la status kawan2 aku kat fb..n then tgk ahmad kareem tgur aku kat fb..aku pown cm biasa..akan balas balik setiap teguran..bukan apa...sat g orang cakap sombong lak...aku ingat orang malaysia..aku pown balas chat dia dalam melayu..sekali dia cakap dari dubai daa...aku pown ta taw tol ke tak..so aku pown chat n dia cm besa..dy na alamat ym aku..aku ta ska chat ym bukan apa..aku ta ska la web cam suma tuh...aku na web cam ngan hubby aku ja...ngan other guys sorry k!!! saya da ada hubby! so aku app je la bila dy add ym aku..tapi haram aku na chat kat ym! ta moa ar aku...na web cam lak tuh!! mati idup balik pown aku tak mau!! aku tak taw la..kenapa sekarang makin ramai orang gatai2!! semalam pulak kawan abang aku...adooyy..siap mesej abang aku lagi swoh kim slam kat aku...adooyy..gua da ada hubby la...mmg la tak rasmi sebagai hubby yang sah..tapi hati gua hanya ada pada hubby gua la bhai...oh hoo...esok na muet lak..hemm...da la aku benci essay...so...apa la aku na goreng esk neyh..


about wedding my big brother,nmpaknya semua berjalan dengan lancar..tapi aku terkilan la..1hb nnty aku asa cm ta leyh balik na tgk abang aku nikah..hmm..da la aku ada sorang je abang..na gak tgk dy akad nikah...teringin laaa...cm na aku na wat supaya leyh balik..hmm seronok lak tgk abang aku na kawen..yang paling best ayah aku la..ayah aku sangat suka bila na wat kenduri neyh..but mmg famly aku akan wat kenduri setahun sekali pown..tradisi famly..aku dok cuba call fuad neyh..dy ta agkat lak..mesti dia marah kat aku sbb aku ta mesej dy lepas abes kemas uma..sorry la bie...

No comments:

Post a Comment