JellyPages.com

Thursday, December 9, 2010

aku ni da cam psiko da!

salam..aku tak tahu la..aku sekarang da cam psiko lak..sebabnya kadang2 aku rasa cam tak selesa dok kat sini...kadang2 aku rasa aku cam best bila dok sini..bila aku lepak ngan gang mc laa sumpah aku happy sangat! sbb aku rasa cam tak di pinggirkan oleh mc chan,yuyi,mc laa,emma,ana,ain..sangat best..zamir mmg dok selalu berkepit dengan aku da..dia tuh da macam abg aku da..kemana ja aku ada mesti ada dia..huhu..best sangat bila lepak ngan dorang..kalau kat uitm ni mmg aku rapat ngan gang kelantan..aku rasa dekat sangat ngan dorang..sbb dorang ni tak pena berkira pa pun..mahupun tenaga ataupun wang ringgit...n i have fun with them..we are like lovely siblings who willing to share what ever....they are my best friend..i love u alls..coz u make me smile..they make my life colourful! n then my lovely roomate u mke my life fun too..hang out with them at titihayun..was the best thing ever i done...

No comments:

Post a Comment