JellyPages.com

Tuesday, December 28, 2010

elaun!

salam.....tuttttttt!! tutttt!! sari berita utama...merbok- sekumpulan pelajar tidak berpuas hati termasok aku kerana elaun ta masok ag!! huaaa!! mana elaun ni..depa janji na masok masa cty ni..tapi mana dia..semuanya menanam tebu di bibir sahaja...penat kami menunggu elaun kami....siang malam hnya kami mimpikan bayangan elaun..tah kemana hilangnya...eis! tension aku...taw ta byk barang na kena beli..budak shah alam n puncak alam suma da dapat..adakah kami di sisihkan??? oh tidak!!!! aku memerlukan duet
!! duet! duet!
hem........
ary2 aku bukak fb pagi2 buta na tgk
kwn aku post tentang elaun..
pagi ni dengan penuh harapan aku bangun..
dengan rambut bak seiras orang gila...
muka bak semirip tongkang pecah....
aku menglogin fb....
ku ingatkan ada post elaun da masok...
rupanya2 tidak.....
dengan muka bak tongkang pecah itu terus bertukar seperti jamban pecah!!!
dengan rambut bak seiras orang gila,ku tarik2!! ku sentap2!!
bertukar menjadi hantu kak limah!!!
arggghhh!!!!
enjet2 semut mana duit elaun aku!!!
enjet2 semut mana duit elaun aku!!!

No comments:

Post a Comment